Elektroninių paslaugų sistemos

Spartėjant informacinių ir mobilių technologijų raidai, didėjant globalios informacinės visuomenės plėtros mastui iškilo būtinybė verslui bei valdžiai reaguoti į šiuolaikinį, naują pasaulio iššūkį bei atsirandančias galimybes, kuris dažnai eina keliais žingsniais sparčiau, nei vystosi mūsų visuomenė. Sparčiai elektroninėje erdvėje plėtojamos e-valdžios, e-verslo, e-sveikatos bei e-komercijos verslo bei paslaugų sritys. Vieno langelio principas suteikia galimybę greitinti aptarnavimo procesą ir klientų pasitenkinimą, o 24/7 laiku veikiančios sistemos didina paslaugų pasiekiamumą. Ir tai tik nedidelė dalis elektroninių paslaugų turimų privalumų - gyvybingos, protingai realizuotos el. paslaugos leidžia ne  tik didinti paslaugų kokybę,  tačiau ir leidžia ženkliai taupyti įmonės kaštus.

Galimi sprendimai

El. paslaugos daugelyje taikymo modelių automatizuoja panašų veiklos procesą susidedantį iš duomenų surinkimo (el. formos prašymams, deklaracijoms), surinktų duomenų perdavimo ir apdorojimo, dokumentų išdavimo (pažymos, ataskaitos), apmokėjimo už paslaugas, informacijos teikimo (ataskaitos, suvestinės), istorinių dokumentų saugojimo ir publikavimo.  Šio funkcionalumo sėkmingai realizacijai būtini keli svarbūs kriterijai:

  • Laiko patikrinti ir išbandyti sprendimai bei komponentai;
  • Plačios integravimo galimybės;
  • Lankstus proceso pritaikymas pagal kliento poreikius;
  • Našumas;
  • Atvirų standartų palaikymas.

Siūlomas sprendimas

„Affecto Lietuva" el. paslaugų sprendimai paremti Java platforma užtikrina aukštą greitaveiką ir jos didinimo galimybes, galimybę diegti nepriklausomoje nuo gamintojo infrastruktūroje, atvirų standartų palaikymą, saugumą, lankstumą. Esame sukaupę daugiametę patirtį realizuojant el. paslaugų sistemas mūsų klientams: SODRA, Lietuvos automobilių kelių direkcija,  REGITRA, Statistikos departamentas, „Commercial Union Polska", R&SA ESTONIA ir kitiems.

Kurdami sprendimus el. paslaugų įgyvendinimui J2EE platforma remiamės komponentais:

  • tapatybės nustatymo paslauga;
  • mokėjimų paslauga;
  • duomenų apsikeitimo platformos integravimo sprendimai;
  • el. parašo komponentai;
  • el. paslaugų katalogas;
  • el. dokumentų peržiūros ir formavimo komponentas;
  • ataskaitų generavimo sprendimai;
  • procesų valdymo platformos;
  • integracinių komponentų platformos (ESB);
  • integracijos su portalais bei turinio valdymo sistemomis;
  • integracijos su plačiai naudojamomis GIS posistemėmis („ArcGis", „MapInfo", „Google");
  • integracijos su dokumentų saugyklomis.

Derindami turimus komponentus su ORACLE, IBM produktais, bei pritaikydami individualius sprendimus  galime pasiūlyti patikimą el. paslaugų įgyvendinimą.

Contact-Us

Jei Jums kilo klausimų, susidomėjote ar pageidautumėte individualaus IT sprendimų/paslaugų pristatymo Jūsų organizacijoje, visada maloniai prašome kreiptis tel. (8-5) 212 3712 arba el. paštu info.lt@affecto.com , mūsų specialistai susisieks su Jumis ir atsakys į kilusius klausimus.